Soalan Esei Lembaga Lebuhraya Malaysia

Soalan esei pengajian am, lelang jabatan eselon 2, soalan esei pengajian malaysia, soalan esei sejarah tingkatan 2, soalan esei, soalan esei kimia, soalan esei sejarah, soalan esei pendidikan moral spm, soalan esei pengajian am sem 1, soalan esei sejarah tingkatan 1, soalan esei sejarah tingkatan 4, soalan esei sejarah tingkatan 3 bab 1,

Yang baca ini ada tak yang baru je tamatkan pengajian? Atau mungkin ada yang dah bekerja tapi mencari peluang baru? Ada satu jawatan kosong menarik yang saya jumpa di Lembaga Lebuhraya Malaysia (LLM). Sekiranya anda mempunyai minat dalam industry lebuhraya, jangan lepaskan peluang ini.

LLM mencari seseorang untuk mengisi jawatan kosong mereka bermula daripada 1 Jun 2015. Tugas-tugas kerja termasuklah menangani operasi harian LLM dan memastikan keadaan lebuhraya yang selamat dan bersih. Berikut adalah beberapa kriteria yang diperlukan:

  • Pemegang ijazah atau diploma dalam bidang kejuruteraan awam atau diploma dalam pengurusan dan pentadbiran.
  • Pengalaman bekerja sekurang-kurangnya 2 tahun dalam bidang berkaitan dengan pengurusan dan pemeliharaan lebuhraya atau projek kejuruteraan.
  • Pemahaman yang baik tentang prinsip-prinsip keselamatan lebuhraya dan perundangan berkaitan dengan lebuhraya.
  • Kebolehan yang tinggi dalam menjalankan tugas secara berkumpulan, mempunyai inisiatif dan dapat bekerja mengikut waktu atau mengambil keputusan dengan baik.

Jika anda memenuhi kriteria di atas, jangan tunggu lagi. Hantar resume anda sekarang. Tetapi saya nasihatkan, pastikan resume anda disiapkan dengan baik untuk memikat majikan. Pastikan juga anda memberikan maklumat yang tepat dan jelas mengenai kelayakan anda. Jangan lupa untuk menyertakan gambar sebelum dan selepas dalam resume anda.

Berkaitan dengan persekitaran kerja, jangan risau. LLM mempunyai budaya korporat yang kukuh dan berkaitan dengan keselamatan dalam bekerja. Saya yakin anda akan begitu selesa bekerja di sana.

Sebagai kesimpulan, jangan lepas peluang ini! Sesiapa yang berminat, bolehlah hantar resume anda sekarang. Mungkin rezeki anda terletak di sana. InsyaAllah.

Soalan esei lembaga lebuhraya malaysia

If you are looking for Lembaga lebuhraya malaysia, you've visit to the right place. We have pics like Lembaga lebuhraya malaysia, soalan esei llm jiran, soalan esei lembaga lebuhraya malaysia jiran. Here it is:

Veeam provides modern data protection for lembaga lebuhraya malaysia to, soalan esei lembaga lebuhraya malaysia vacaberka

Lebuhraya trafik raya lancar lebuh malam lembaga setakat aliran dilaporkan. Perjawatan kosong di lembaga lebuhraya malaysia (llm) 14 march 2017. Soalan esei lembaga lebuhraya malaysia jiran. Lembaga lebuhraya malaysia. Lembaga llm lebuhraya tadbir pegawai kosong. Trafik kembali lancar di lebuh raya utama malam ini free malaysia today. Cupdf lebuhraya esei lembaga soalan



Also read:

.