Soalan Teka Teki Yang Mencabar Minda

Soalan teka teki yang mencabar minda sihat, soalan teka teki yang sulit dijawab, soalan teka teki bodoh, 100 soalan teka teki, soalan teka teki indonesia, soalan teka teki lawak, soalan teka teki paling susah di dunia dan jawapan, soalan teka teki dan jawapan, soalan teka teki bodoh,

Assalamualaikum semua! Apa khabar? Saya harap semua sihat dan ceria seperti selalu. Nak tahu apa yang buat saya ceria hari ini? Saya baru je jumpa satu meme yang sangat kelakar kat Internet. Tahukah anda yang soalan yang mencabar minda tak semestinya selalu serius? Sekarang ni, ada juga soalan yang boleh buat kita gelak ketawa. Betul tak?

Sebenarnya saya baru je jumpa satu data kat Internet. Data tu sebenarnya dalam bentuk JSON. Tapi jangan risau. Saya dah translatekan dalam bentuk HTML supaya semua orang boleh baca tanpa menghadapi masalah. Jadi, apa yang ada dalam data tu? Ada satu gambar dan satu title. Gambar tu saya tak boleh describe panjang-panjang pun sebab takut nanti jadi spoiler bagi mereka yang belum tengok. Tapi title dia buat saya terkeliak-keliak. Nak tahu apa title tu?

Soalan Yang Mencabar Minda Modif Vixio. Ha, comel tak? Jangan tertipu dengan nama dia. Soalan ni sebenarnya bukan mencabar minda sangat pun. Tapi gelak sampai pecah perut memang confirm lah. Sebab apa? Ya, jawapannya memang ada. Tapi jangan harap lah saya akan beritahu sebab saya takut kang nanti jadi spoiler pulak. Sama-sama kita tengok dan jawab soalan tu dengan penuh semangat dan percaya diri.

Tapi, kalau nak jujur, walaupun soalan tu senang, tapi banyak betul orang yang salah jawab. Ha, nampak tak? Kadang-kala, kita fikir diri kita pandai sangat sebab boleh jawab soalan senang macam tu. Tapi bila kita check dan rupanya salah, lain macam perasaannya. Dah la salah jawab, masih lagi tergelak-gelak bila tengok kawan-kawan lain jawab dengan selamba. Hahaha.

Tapi nak tak nak, soalan-soalan macam ni lah yang buat hidup kita lebih bermakna kan? Nak elak masalah dan menyibukkan diri dengan perkara-perkara yang menyusahkan, kita main-main sikit dengan perkara-perkara yang boleh buat kita gelak-gelak ketawa. Lepas tu, hidup pun jadi lebih selesa. Betul tak?

Okey, cukuplah cerita dari saya hari ni. Kalau nak tengok gambar dan title soalan tu, boleh click link yang saya bagi kat sini. Jangan lupa jangan marah kalau tergelak-gelak sebab dah bagitahu awal-awal yang soalan tu mencabar minda fake. Selamat mencuba dan selamat berhibur!

Soalan teka teki yang mencabar minda

If you are looking for Soalan teka teki menguji minda / koleksi soalan bodoh silviaconsani, you've visit to the right place. We have images like Soalan matematik yang mencabar minda ououiouiouo, soalan teka teki mencabar sumpah f, soalan teka teki menguji minda dan jawapan. Here it is:

Soalan teka teki menguji minda / 1 / terdapat pelbagai soalan menarik, soalan teka teki mencabar contoh press

Soalan teka teki mencabar contoh press. Soalan teka teki paling mencabar gambar con. Mencabar minda matematik soalan. Permainan soalan teka minda teki menguji khas untuk menggunakan. Soalan teka teki menguji minda dan jawapan. Soalan yang mencabar minda modif vixio. Teka teki kanak haiwan mencabar silang sekitar jawapan soalan pekeliling kad tebak contohik


Also read:

.